8 Mayıs 2009 Cuma

Selam ey dünya, Ben hakikaten dostum!

Her ne kadar siyahın hâkim olduğu tablolar revaçta olsa da,
Selam ey dünya, ben gerçekten dostum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder